O Presidente da Deputación cursou unha orde ós Xefes de Servizo do Organismo Provincial para que lle informen de quenes secundaron a folga xeral do 29-M.
Esta medida constitúe un ataque ó dereito de folga do persoal e unha presión intolerable que non ten xustificación algunha xa que para coñecer eses datos, a efectos de desconto de haberes por o día de folga, basta con examinar o listaxe de control horario que se elabora a partir das novas máquinas de fichaxe –adquiridas recentemente- e que non foron precisamente baratas.
Unha vez máis, evidenciase o sectarismo có que Louzán está acostumado a dirixir a Deputación, pretendendo sinalar, elaborando unha lista negra con quenes exerzan lexítimamente o dereito de folga e excluir a éstos dos premios que adoita dar os fieis acólitos que entraron nestes anos da súa man, pola porta de atrás.
CC.OO non vai a consentir nin que se elaboren listas negras, nin que se cause ningún perxuizo a persoas polo feito de ter ido á folga. Si algo disto se produce daremos conta dos feitos á Fiscalía de Pontevedra para que proceda as dilixencias pertinentes por si apreciara a comisión de algún feito delituoso.
Pontevedra 30 de marzo de 2012
Fdo. José Ramón Piñeiro Piñeiro.
Estimado Compañeros:
ResponderEliminarLo de las listas negras me parece muy mal, pero en sí lo tenía aceptado que no me pagasen ese día, pero estoy en mi derecho de acudir a la huelga tan importante para todos.
Pero lo que sí no estaría deacuerdo para nada es que este tema se tratase partidísticamente, y se tratasen estas listas como: estas conmigo o contra mí. Como pueden hacerlo perfectamente.
Yo estoy desarrollando un trabajo y en mi trabajo no hay partidos que valgan, lo único que me pueden pedir es sí lo hago bien o mal y nada más.
Esto es lo que pienso sobre estas listas que no llevan a nada, pero para mí lo importante es que sepan que no todos están deacuerdo con sus decisiones, aunque tengan la mayoría, por esta razón lo único que nos queda es lanzarnos a la calle y protestar.
Muy bueno vuestro blog.
Gracias.
Beatriz Bujía Couso. Museo de Pontevedra.
Muchas gracias por tu aportación, estamos totalmente de acuerdo contigo, y por supuesto todos juntos podemos seguir peleando por todas las causas que nos afecten al común. Y sigue participando siempre que quieras en este blog, que lo pusimos en marcha con la mejor de las intenciones. Un saludo
ResponderEliminar